healthislife

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Livia - 30 september 2014 10:47

Ibland när vädret är mörkt och en morgontrött Livia är SERIÖST trött kan det vara bra att starta dagen med en vitamin boost och något varmt. Så morgonen startades med en supergrön smoothie fullproppad med gröna saker och vitaminer, några hemmagjorda kålchips med smak av pepparkaka ( grönkål, olja, pepparkakskrydda, agavesirap ugn 200 5 – 10 min) ett äpple och en stor skål med morgongröt toppad med mjölk, gojibär, kakaonibs, frön och mullbär. Gott och har hållit mig mätt hela förmiddagen och psykologilektionen fram tills nu, Lunchen alltså.  Idag är det vilodag och dagen är fullproppad med skol business. Slutar först fyra i dag och då ska jag iväg och köpa middag för vi ska på en 3 timmar lång föreläsning om ekonomi så jag kommer komma hem först kl20.00 Då vankas premiär av svenska Hollywoodfruar, hah de är så roliga med sina Bitch gräl XD

     

Eat your greens shake:

2dl mjölk

Grönkål, spenat, spirulina, vetegräs, banan, avocado, chiafrön, nyponpulver, lime skal och saft, basilika

Mixa

Morgongröt med gojibär:

1.5 dl havregryn

Vatten

Zuchini riven

Kanel

1 päron

1 ägg

Gojibär, frön, kakaonibs, mullbärmjölk


Presentation


Jag är en 17-årig tjej som är superduper intresserad av hälsa, kost och träning, det är vad jag brinner för, mitt kall, min passion, MITT LIV.På den här bloggen ska jag dela med mig om min historia, recept träning och ja, det mesta. Hoppas ni gillar min b

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Recept

Jag?

Hittarecept.se

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards