healthislife

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Livia - 18 september 2014 13:54

Tjena mors! Halvledig idag bara två timmar spanska på eftermiddan! Har haft mysfrukost, tvättat, lunchat(dagens recept!) och precis fikat! Gjorde en mocca ägglatte XL och testade ett paket av den nya proteimglassen LOHILO! Köpte smaken choklad (såklart) och den var faktiskt jättegod! Om man inte orkar göra egen nyttig glass och helt enkelt inte känner för GB just då så funkar denna superbra! Med en latte till det blir det bästa combon! Tror föresten jag är koffein immun då jag denna vecka druckit i genomsnitt två stora lattar om dagen och är trots det super trött! 

 
However dagens recept är kyckling i stroganoffsås med linser och smarrig sallad, nyttigt och gott! Blev även två knäckemackor och en frukt, behöver extra energi nu när vädret blir kyligare ;-) 
     

Kyckling i stroganoffsås:

1 port:

3 innerfiléer kyckling

1msk olja

Gullök, paprika, champinjon

Svartpeppar, paprikapulver, köttbulljong, vitlökspulver

2/3 dl valrfi grädde eller creme frech

1msk ketchup eller tomatpuré

Sojasås

Servera med linser, sojabönor, sallad och tomat, gärna en vinegrettesås också!

Presentation


Jag är en 17-årig tjej som är superduper intresserad av hälsa, kost och träning, det är vad jag brinner för, mitt kall, min passion, MITT LIV.På den här bloggen ska jag dela med mig om min historia, recept träning och ja, det mesta. Hoppas ni gillar min b

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Recept

Jag?

Hittarecept.se

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards