healthislife

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Livia - 10 december 2012 09:09


I lördags var det en så fin vinterdag när solen sken så jag slängde på mig längdskidor och tog med mig hunden på en sväng. Igentligen gillar jag inte läng för jag är mer en slalomtjej men i brist pæ backar så duger det. Men vem kan åka skidor utan blåbärssoppa? Inte jag iallafall. Jag fixade då till en proteinboostad soppa helt utan tilsatt socker, bara vitaminer, protein och antioxidanter. Jag använder hampaprotein som kommer från en växt som torkas och mals ned och den innehåller även en massa annat bra men det går lika bra att byta ut mot något mjöl.

     


Ingredienser:
225g blåbär
ca 1 dl vatten
1msk stevia
1msk hampaprotein
Koka upp vatten och stevia och rör i blåbär, koka 7 min på medelvärme och rör i mjöl/ hampaprotein. koka 1 min till och sen klart.

Presentation


Jag är en 17-årig tjej som är superduper intresserad av hälsa, kost och träning, det är vad jag brinner för, mitt kall, min passion, MITT LIV.På den här bloggen ska jag dela med mig om min historia, recept träning och ja, det mesta. Hoppas ni gillar min b

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Recept

Jag?

Hittarecept.se

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards